Ξέρω πως κάποια στιγμή θα διαβάσεις και θα καταλάβεις την ψυχρότητα μου και το που οφείλετε ο τρόπος που σου μιλάω και όλα..
Έμαθα ακόμα κάτι από σένα..
Τα μεγαλύτερα μας λάθη τα πληρώνουμε άλλοτε νωρίς και άλλοτε αργά..
Στην ηλικία που βρίσκομαι, μέχρι σήμερα ποτέ δεν μετάνιωσα για κάτι αλλά ούτε για τίποτα..
Είχα σχέση μαζί σου και τα όσα έγιναν και πέρασα, όσα σου έκανα δεν τα μετάνιωσα όπως και το ότι σ’ αγαπώ, δεν το μετανιώνω, ούτε θα το μετανιώσω ποτέ μου.
Το ότι μπλέχτηκα με συγγενικό σου πρόσωπο..
Το μετάνιωσα.. μετάνιωσα την ώρα και την στιγμή που του μίλησα..
Που ήμουν και ήταν μαζί μου δυο μέρες στις διακοπές μου..
Μετάνιωσα που έκανα το λάθος και πρόδωσα τα χείλη μου με κάποιον που όχι μόνο είναι γνωστός σου αλλά και αίμα σου..
Δεν θα δικαιολογηθώ απλά ναι το έκανα γιατί πίστεψα ότι μπορούσα να έχω μέλλον με αυτό το παιδί αλλά μετά… συνειδητοποίησα ότι δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο σε ένα άτομο που αγαπάω… στον εαυτό μου και σε σένα.

Θα πάρω τα πράγματα από την αρχή..
Αρχή;
Θα σου πω απλά ότι το τριήμερο το πέρασα εκεί που σου είπα, όταν ήμουν στην αγκαλιά σου το πέρασα πολύ ωραία.. πριν μετανιώσω που κοιμήθηκα πλάι στον συγγενή σου.. ναι ήταν μαζί μου.. ήρθε ξημερώματα Σαββάτου.. τον πήρα τηλέφωνο και τσακωθήκαμε, για σένα και ήρθε.. ήρθε από το χωριό σας στην επαρχία που ήμουν, απόσταση 1 ώρα και.. ήταν εκεί.. με φιλούσε και τον φιλούσα αλλά δεν μπορούσαν να κάνω αλλά ούτε να πω κάτι άλλο εκτός από σένα.. για σένα..
Κατάλαβε!
Μου είπε απλά και όμορφα..
«αγαπιέστε με τον Μιχάλη και δεν μπορούμε να έχουμε τίποτα άλλο εκτός από το να περνάμε καλά, αν και αυτό δεν είναι για τον χαρακτήρα σου απ’ ότι κατάλαβα.. ξέρω τι είναι να αγαπάς και όσα χρόνια και να περάσουν, είστε ή όχι μαζί όταν αντικρίσετε ο ένας τον άλλον θα θυμάστε πάντα αυτά που περάσατε και δεν μπορώ να το ρισκάρω να είμαι μαζί σου»… έτσι και ένοιωσα πως δεν είναι βλάκας και κατάλαβε πόσο σε αγαπώ και του το αποκάλυψα.. μιλήσαμε και είπαμε πολλά…
Όπως και τα πάντα.. πράγματα που δεν έπρεπε να ξέρει..
Πράγματα που δεν μου είπε την πρώτη φορά που μου μίλησε για το τι κάνατε..
Ήξερε για την εγκυμοσύνη!
Ήξερε για όλα όσα έγιναν..
Αγάπη μου;
Αυτό ούτε ο μπαμπάς σου δεν έπρεπε να το ξέρει.. το έμαθα ή από μένα ή από σένα δεν ξέρω.. μου είχες πει ότι του το είπες αλλά όταν μίλησα μαζί του εγώ.. δεν είχε ιδέα.. κατάλαβε ότι ηλίθια δεν είμαι..
Αυτό είναι άσχετο..
Τέλος πάντων…
«μου είπε ο Ντίνος ότι ήσουν έγκυος αλλά δεν πίστεψα είναι αλήθεια;»
«τι σου είπε; Πες μου ακριβώς»
«μου είπε ότι είπατε ψέματα με τον Μιχάλη ότι ήσουν έγκυος για να είστε μαζί ή εσύ είπες ψέματα για να τυλίξεις τον Μιχάλη»
Αχ ρε μωρό μου…
Τι τα λέτε αυτά;
Γιατί με σημαδεύετε κι άλλο;;
Γιατί με πληγώνετε όλο και ποιο πολύ;
Εκεί που λέω ΤΕΛΟΣ και προσπαθώ για το καλό μου, για το καλό μας, έρχεστε και με πνίγετε, λες και μου τα έχετε ταμένα..
Δεν ξέρω τι να πω άλλο αλλά ούτε τι να πιστεύω για σένα ποια..
Ξέρω μόνο ότι σ’ αγαπάω πολύ, ποιο πολύ κι από μένα και ποτέ όπως μέχρι και σήμερα δεν θα δεχθώ κανένας να πει για σένα ή να σε κατηγορήσει και πάντα θα ζω με την ελπίδα ότι μπορεί μια μέρα να είμαι και πάλι μαζί σου..
Όμως επειδή ξέρω μέσα μου, πολύ βαθιά μέσα μου ότι δεν έχει τέτοιο πράγμα ποτέ ξανά, θα προχωράω και αν έρθεις πίσω και δεν βρήκα αυτό που ψάχνω και θέλω τότε θα είμαι εκεί, εκεί μαζί σου αν το βρω σου ζητάω από τώρα συγνώμη αλλά ξέρε ότι αυτό που νοιώθω για σένα όσα χρόνια και να περάσουν, όποιο δρόμο και να πάρω εγώ εσένα σε αγάπησα, σε αγαπώ και πάντα θα σε αγαπάω…

Έκοψα κάθε επαφή με τον Μάρκο έτσι για να ξέρεις..
Όπως τον γνώρισα και απλά μιλήσαμε, ως εκεί θα μείνουμε…
Απλή φίλη.. ούτε τηλέφωνα, ούτε ξανά να βρεθούμε μόνη, ούτε τίποτα..
Μην παρεξηγήσεις την στάση του που ήρθε να με βρει..
Αλλά ούτε την δική μου που του μιλούσα και που τον φίλησα..
Ήταν ένα λάθος όπως κάνουμε όλοι μας..
Ένα λάθος που κόπηκε πριν γίνει τραγωδία και σταμάτησε..


Να προσέχεις στην ζωή σου.
Από όλα και αυτό που μπορώ να σου ευχηθώ αν ποτέ μου δεν σε ξαναδώ, είναι να καταφέρεις να πραγματοποιήσεις όλα σου τα όνειρα και όλες σου τις επιθυμίες σαν άνθρωπος και πάνω απ’ όλα να είσαι καλά, υγιείς και ευτυχισμένος..
Ελπίζω όταν διαβάσεις, αν διαβάσεις να μείνουν εδώ..
Βαρέθηκα αυτό το μίσος και τον πόλεμο που επικρατεί ανάμεσα μας από τρίτους και τέταρτους..

Δεν υπάρχουν σχόλια: