και τώρα;

Δεν ξέρω πως να σε ευχαριστήσω για όλα, αλήθεια μετά από σένα …
Είναι όλα, μα όλα πολύ διαφορετικά.
Ποτέ δεν ήμουνα ποιο καλά.
Βρήκα τον πραγματικό μου εαυτό και κατάλαβα τι θέλω από την ζωή μου και πολλά άλλα..
Ξέρεις, χθες που μιλούσαμε.. Οχ! 1 ώρα και 18 λεπτά!
Ποτέ τόσο πολύ…
Ήμαστε και οι δυο ακόμα πολύ πικραμένοι..
Αυτό κατάλαβα..
Ότι σου έλεγα πριν, ακόμα και τώρα τα έλεγες..
Λες και ότι κάνω και λέω θα μου το κάνεις και θα το πεις..
Δεν είναι έτσι..
Εγώ ξέρω ότι, ότι και να είπα, ότι και να έκανα, πήρα άριστα!
Έπαιξα πολύ καλά σε όλο το παιχνίδι..
Έπαιξα το ρόλο μου και πριν αλλά και τώρα πολύ καλά.. καλά μην λέμε, κάπου παραστράτισα και έκανα τρέλες και ανωριμότητας και πράγματα άσκοπα.
Στο τέλος όμως κατάλαβα.. ότι έτσι έπρεπε να γίνει, απλά για το καλό μου, απλά για να με βρω και να με μάθω καλά.
Αυτό που μετράει είναι το τέλος.. και το ότι όλα είναι καλά και πάνω απ’ όλα εμείς καλύτερα…σαν άνθρωποι!
Χαίρομαι για σένα..
Που μπήκα και μπήκες στην ζωή μου..
Απλά ήταν λάθος χρόνος, έτσι θα λέω και ότι και να μου έκανες, όσο και να με πλήγωσες για μένα ήταν άθελα σου… έτσι θα λέω και να δικαιολογώ τα όσα έγιναν..
Απλά δεν ήξερες το πώς να συμπεριφερθείς και να πράξεις.. λόγος ηλικίας και στο ότι ακόμα δεν είσαι έμπειρος στην ζωή.
Μην το πάρεις κατάκαρδα..
Είναι καλό αυτό που λέω.. όπως και εσύ.. είσαι πολύ καλό μωρό και σαν άνθρωπος και όλα.. απλά δεν σκεφτήκαμε τι μπορούσαμε να πάθουμε μέσα σ’ αυτή την σχέση και σαν άμυαλα παιδιά προχωρούσαμε με μόνο όπλο μας το πάθος..
Βαδίζαμε σε μια σχέση (που τώρα κατάλαβα ότι ΠΟΤΕ δεν ήταν σχέση) χωρίς καμία βάση.. δεν μπορούσαμε ποτέ και για κανένα λόγο να γινόμασταν ζευγάρι.
Δεν είναι λόγο ηλικίας ή κάτι…
Απλά εσύ έχεις πολύ μέλλον ακόμα μπροστά σου.. ακόμη έχεις πολλά να κάνεις και να μάθεις σαν άνθρωπος εγώ όμως έμαθα και πέρασα πολλά … (καλά έχω ακόμα να μάθω και να ζήσω, όμως έμαθα να τα περνάω και να τα πολεμάω μόνη μου, όπως μόνη τα κάνω) αυτό που ζητάω κοντά σου δεν το βρήκα και ούτε θα το έβλεπα ποτέ μου.
Εγώ, θέλω τον άντρα που έχω δίπλα μου να τον φοβάμαι..
Να μου λέει, δεν θα πας εκεί ούτε εκεί..
Να βγαίνω με τις φίλες μου ναι αλλά να είναι εκεί γύρο μου…
Να νοιώθω ασφάλεια.
Ναι να περνάμε το πάθος μας … αλλά όταν το νοιώθουμε όχι συνέχεια..
Να ξέρουν αυτοί που πρέπει ότι ήμαστε μαζί.. όχι απλά μόνο εμείς..
Να είμαι και να είναι φίλος με τις φίλες μου, με τον δικό μου κύκλο και εγώ με τον δικό του..
Να ήμαστε όλοι παρέα.. μια παρέα!
Και τα club μας, τα εστιατόρια και τα καφέ μας, όχι μόνοι, με παρέα..
Να ζούμε ελεύθεροι και μαζί.. «ο νοών νοεί το» …
Βλέπεις εγώ αυτά ήθελα και τίποτα απ’ όλα όσα είχαμε, αλλά δεν σου λέω κάτι γιατί όπως εγώ δεν μπόρεσα να σου δώσω αυτά που ήθελες και να είμαι αυτό που εσύ ήθελες, έτσι και εσύ … αυτός είσαι και θα βρεις αυτήν που θα ταιριάξετε … καλός ή κακός αυτή δεν είμαι εγώ!
Αυτήν που θα διαλέξεις εσύ, μ’ αυτή να είσαι.. και μην ακούς κανένα..
Πριν κλείσω… για πάντα..
Θέλω να με βλέπεις σαν φίλη σου, άμα θες κάποια βοήθεια ή οτιδήποτε πάρε με εγώ θα είμαι πάντα διαθέσιμη να σε βοηθήσω, να είμαι δίπλα σου και να σε ακούσω..
Μην βλέπεις το τι ήμουνα..
Υπάρχει δικαιολογία για όλα, αλλά δεν μου αρέσει να δικαιολογώ τον εαυτό μου, ποτέ δεν μου άρεσε, γι’ αυτό σου είπα χθες.. όταν φθάσεις σε κάποια ηλικία θα καταλάβεις και εσύ … κάποτε!
Προς το παρών δεν υπάρχει λόγος, ούτε να συζητάμε ούτε τίποτα.. όχι μόνο γιατί δεν θα καταλάβεις αλλά δεν μπορείς να δεις τα πράγματα όπως έχουν και όπως πρέπει να τα δεις.
Τέλος πάντων…
Να προσέχεις και να προσπαθείς να είσαι καλά..
Να προσεύχεσαι και μην ξεχάσεις ποτέ σου… μπορώ να είμαι ακόμα και η καλύτερη σου φίλη .. άμα θες!

Δεν υπάρχουν σχόλια: