Ήθελα να σου μιλήσω..
Ήρθα στο καταφύγιο μου.. εδώ που κάθομαι και σου μιλάω, με τις ώρες, τις μέρες και τα χρόνια, εδώ που θα σου μιλάω όσο ζω και υπάρχω..
Εδώ που θα πετάγομαι, που και που για να σου πω ένα γεια, εδώ που θα σου λέω όλα όσα βγαίνουν από την καρδιά μου χωρίς εσένα, απλά να στα λέω με την ελπίδα πως μια μέρα θα μπεις και θα βρεις αυτό το μονοπάτι..
Μια μέρα θα δεις όλα όσα έλεγα σε σένα… χωρίς εσένα..
………………………………………………….
Μακάρι να μπορούσα να εξηγήσω..
…το πόσο χαρούμενη με κάνεις όταν βλέπω, πόσο ευτυχισμένος είσαι με την καινούργια σου σχέση.. πόσο χαίρομαι που βλέπω πως τελικά είσαι με κάποια.. καιρό τώρα και βλέπω πως χαμογελάς..
Σου έκανα την κίνηση μου.. ήθελα να ξέρω αν την αγαπάς.. έγραψα γι’ αυτό..
Βλέπεις τελικά όλα γίνονται για κάποιο λόγο ΟΛΑ!
Αυτό που έχει σημασία είναι πως ήμαστε σε δυο διαφορετικούς κόσμους..
Εσύ στον δικό σου … λεφτά και λεφτά…ποτά, ξενύχτια και μια σχέση που είστε το ίδιο.. Αυτό πρέπει να δίνει μεγάλη χαρά στην οικογένεια σου..
Εγώ στον δικό μου.. με ένα άντρα να με αγαπά, σχεδόν στην ίδια κατηγορία με μένα οικονομικά προς το παρών … και μια σχέση, σπίτι και σπίτι, ήσυχα πράγματα..
Εσύ;
Βλέπω την χαρά στα μάτια σου… και την λύπη, μην με βγάλεις τρελή, αλλά νοιώθω πως σου λείπω, όσο λείπεις και εσύ σε μένα.. όμως δεν θέλουμε να χάσουμε αυτό που έχουμε…

Πριν φύγω… θα ήθελα να σου ευχηθώ με όλη μου την καρδιά «Χαρούμενα Γενέθλια να έχεις και να είσαι πάντα, μα πάντα καλά και χαρούμενος»
Δεν θα στείλω μήνυμα, ούτε τίποτα.. δεν είναι σωστό και δεν σου αξίζει, αν και σε συγχώρεσα.. ξέρω πως δεν πρέπει.

Φιλιά να προσέχεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια: