ετσι απλα..


Παρασκευή, 31/07/2009…

Ήμουν πάνω στα ποτά μου…
Έκανα το μεγάλο λάθος και σε δέκα λεπτά έμαθα το τηλέφωνο σου..
Μέγα λάθος..
Σου έστειλα μήνυμα..
Χωρίς να σκεφτώ ότι θα το μετανιώσω.. αν και το ήξερα.
Μου απαντούσες, λες και δεν με ήξερες, αλλά με ήξερες.
Σου είπα έκανα λάθος για να μην ασχοληθώ..
Κατάλαβα ότι εγώ, αυτή που είμαι δεν κρύβομαι ποτέ, ότι νοιώθω το λέω και ότι μπορώ το προσπαθώ.. την επομένη το πρωί σου τηλεφώνησα..
Ήθελα να σε ακούσω, να σου πω και ξεκάθαρα τι ήθελα και ποια ήμουν..
Ρωτούσες ποια μιλά.. λες και ξέχασες την φωνή μου.. αυτή που λάτρευες.
Σου είπα αφού ξέρεις ποια είμαι γιατί κάνεις πως δεν θυμάσαι;
«επειδή δεν θέλω να ξέρω αλλά ούτε να θυμάμαι» αυτό είπες και το έκλεισες.
Δεν έχεις άδικο.
Μετά από το σήριαλ που έστησε ο πατέρας σου και ο θείος σου.. έχεις απόλυτο δίκαιο.
Δεν είναι ωραίο πράγμα να βλέπεις τον άνθρωπο που αγαπάς να πηγαίνει μόνος στο σπίτι του θείου σου…
Όπως και εγώ δεν ήξερα τίποτα, πήγα με το σκεπτικό και την αφορμή να σε δω, εσένα αλλά και το αυτοκίνητο που μου ψευδολογούσε ότι πουλάει.
Ήθελε να πάω μόνη.. είχαμε προηγούμενα και το πήρα σαν να μην ήθελε να δίνει αφορμή να μας σχολιάζουν..
Πήγα.. αλλά όλοι ήξεραν πως θα πήγαινα αλλά όχι για τον λόγο που πήγα..
Επειδή ήθελε να με ρεζιλέψει και να με απομακρύνει από σένα με την σκέψη του πατέρα σου και είπε σε όλους ότι πήγα για να κοιμηθώ μαζί του.
Έλεος!
Τελικά είναι αίμα σας.
Δεν ξέρω αν με είδες ή σου το είπαν αλλά ήταν στημένα όλα.
Παραλίγο να τσακωθώ και με την παρέα μου, που δεν είπα τίποτα και πήγα.
Αλλά δεν θα ασχοληθώ.
Με καταστρέψατε αρκετά.
Ναι ακόμη σε αγαπάω, αλλά μετά απ’ αυτό που μου κάνατε, πήγε πολλά και τώρα το μόνο που περιμένω είναι να με πληρώσετε να μην σε αγαπώ ή να με σκοτώσετε.
Δεν υπάρχει ποιο πέρα.
Ούτε ξέρει ο θείος σου ότι τα ξέρω όλα, αλλά κανένας άλλος εκτός από φίλο του.. που μου τα είπε, μου τα έδειξε και πείστηκα.
Φεύγω…
Απλά ήθελα να σε δω να σου τα πω στα μούτρα και να φύγω.
Δεν έχετε με ιερό με όσιο.. αλλά εγώ έμαθα να είμαι εγώ και δεν θα ξανά πέσω στο επίπεδο σας… δεν θα ασχοληθώ και Ο Θεός είναι εκεί και ξέρει πώς να σας κρίνει, εγώ δεν έχω κανένα δικαίωμα μα κανένα, ούτε να κρίνω αλλά ούτε να τιμωρώ.
Να είσαι πάντα καλά και ωρίμασε..
Είσαι άντρας, πάψε να εξαρτάσαι από άλλους.


Δεν υπάρχουν σχόλια: