Turn Off

Πάλι εδώ είμαι.
Θα σε ξεπεράσω..
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ!
Ξέρεις πολύ καλά τι είμαι ικανή να κάνω προς το κακό άρα μπορώ και να κάνω και καλά.. πολύ καλά και αυτό ήταν το πρώτο που έμαθες για μένα.
Όλο το βράδυ σε αγνόησα.. για μένα δεν υπήρχες, ναι σε είδα αλλά δεν άξιζες τον κόπο να ασχοληθώ και είπαμε.. τέρμα!
Το ότι λίγο πριν κλείσει το club θυμήθηκα να ασχοληθώ το μετάνιωσα, αλήθεια υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην ξανά ασχοληθώ μαζί σου και δεν το τύρισα.
Κορόιδεψα τον εαυτό μου και πάλι τον ρεζίλεψα.
Αχ..
Τέρμα Μιχάλη μου.. τέλος!
Η απάντηση που περίμενα ήταν ακριβός όπως έκανες..
Δεν περίμενα να μιλούσες αλλά ούτε να έλεγες μια βάσιμη απάντηση ή κάτι τέλος πάντων που θα σχέτιζε με την ερώτηση μου.
…μα τι να περίμενα; Από ένα άνθρωπο σαν εσένα.. δεν μου λες;
Αυτό που σε ρώτησα .. κράτα το για σένα, άσε το εκεί μέσα σου και όταν θα νοιώσεις έτοιμος απάντα σε σένα.
Εγώ δεν θέλω να μάθω..
Ψες με έχασες.. έχασες για πάντα, πήγα βρήκα άλλον, βρήκα ένα παιδί που ήμουνα παλιά μαζί του, τον φίλησα, ένοιωσα χάλια, σαν Άντρη… δεν έπρεπε να είμαι εκεί αφού σ’ αγαπώ, αλλά έπρεπε να σε ξεπεράσω.. δεν το κατάφερα αυτό αλλά σιγά – σιγά, όλα θέλουν τον χρόνο τους, όπως και σε σένα το ίδιο και μένα.
Θα τα καταφέρω..
Είμαι σίγουρη γι’ αυτό… με ξέρω καλά, θα τα καταφέρω και θα το δεις.
Όσο για τα πράγματα μου.. δεν πιστεύω να τα έκαψες!
Κράτα τα άγγελε της ζωής μου.. κράτα τα να θυμάσαι όσα πέρασαν από την ζωή σου χωρίς εσένα.. να θυμάσαι αυτήν την γυναίκα που μπήκε στην ζωή σου κάποτε όταν ήσουν εκεί στο άνθος της ηλικίας σου, αυτή που σου έδωσε τα πάντα, ψυχή και σώμα, αυτή που θυσίασε όλο της το είναι και την πέταξες γιατί έχασε τα λογικά της από τις εκτρώσεις που έγιναν για την πάρτη σου..
Ευχαριστώ,
Μόνο αυτό μπορώ και θέλω να σου πω..
Αύριο θα πάρεις και τα δικά σου πράγματα αλλά με courier..
Εγώ δεν θέλω να κρατάω και να έχω τίποτα δικό σου, τίποτα απολύτως..
Μου αρκεί μόνο που θυμάμαι.. κάποτε θα ξεχάσω όσο μπορώ.
… και μην ασχολήσε άλλο…
Τώρα το λέω εγώ!
Δεν θα αναλύσω το λόγο μου.. εσύ ξέρεις τι εννοώ .. απλά … σε τρώει ο ποπός σου αλλά αυτή την φορά δεν θα στον κνίσω εγώ..
Το αποφάσισα..
Τέρμα όλα.
Αλήθεια όλα μα όλα… πρέπει να πολεμήσω ξανά για μένα και το χαμόγελο μου.. που πάντα σπάζει όταν σε αντικρίζει.. όχι τώρα ποια..

Δεν υπάρχουν σχόλια: