Οι δικές μου στιγμές

Τις ώρες που σε χρειαζόμουνα ... έλειπες
τις ώρες που για σένα ξενυχτούσα .. αγάπη δε μου έδινες
να ξέρεις πως μονάχη τις περνούσα

Σ΄αγαπάω σ΄αγαπούσα
τι κι αν πεθαίνω τι κι αν δε ζούσα

Ολόκληρος ο κόσμος τα δυο μάτια σου ολόκληρη η γη τα δυο σου χείλη
τι κι αν δεν είμαι αυτή τη νύχτα πλάι σου
το είναι κι η ζωή μου σου ανήκει

Τα λόγια που σου χάρισα χαλάλι σου
χαλάλι στην καρδιά στην αγκαλιά σου
τα μάτια σου η θάλασσα κι ο ήλιος μου
η γη κι ο ουρανός όλα δικά σου

Ποια θα σ΄αγαπήσει όπως εγώ;;

για σένα καταστράφηκα κι αν έρθεις πίσω τα συντρίμμια μου θα βρεις
Δε θέλω τις συγνώμες σου γιατί να συγχωρώ κουράστηκα
κι αν έχεις το κουράγιο ξέχασέ με..
.. σ΄άλλη αγκαλιά Θα μ΄αναζητάς
θα΄ρθούν στιγμές που θα πονάς τα βράδια που θα μένεις μόνος
μεσ΄τις σκέψεις θα παραμιλάς
Και πάλι εδώ ξέρω θα γυρίσεις όμως δε θα υπάρχω εγώ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: