Πάλι τα καταφέραμε…

Σήμερα για μένα είναι μια καινούργια μέρα..
Μια μέρα όλο σκέψεις και στόχους για την ζωή μου..
Πέρασα τις γιορτές πολύ ωραία, μπορώ να πω..
Εύχομαι σε όλους σας ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και να σας βοηθήσει ο Θεός να πραγματοποιήσετε όλα σας τα όνειρα με χαρά..
Είμαι αποφασισμένη να αλλάξω ριζικά την ζωή μου και να διορθώσω όλα μου τα λάθη και να κάνω μια νέα αρχή για το καλό μου και μόνο.
Εύχομαι σε όλους όσους ήταν μαζί μου φιλικά ή για οποιοδήποτε λόγο στο χρόνο που πέρασε, όλους όσους ήταν δίπλα μου από αγάπη, φιλία ή κάτι άλλο, εύχομαι να είναι πάντα καλά και χαρούμενοι.
Να κάνουν πάντα αυτό που αγαπάνε και να μην νοιάζονται τίποτα άλλο..
…τους ευχαριστώ για όλα όσα μου έδωσαν και μου έκαναν και αν έκανα και εγώ κάτι άθελα μου ζητάω με την σειρά μου ένα συγνώμη βγαλμένο από την ψυχή μου και ελπίζω πως θα μείνω σε όλους σας μια γλυκιά ανάμνηση στα μάτια σας και στο 2008 όπως και σε μένα… «περασμένα ξεχασμένα» που λέμε αλλά «μακριά και αγαπημένα»..

Όσο για σένα αγάπη μου..

Μακάρι να μπορούσα αυτή την στιγμή να ήμουν εκεί, δίπλα σου, κοντά σου,
Εκεί να σε κρατούσα αγκαλιά και να σε φιλούσα απαλά στο μέτωπο..
Συλλυπητήρια!
Μόνο αυτό μπορώ να πω.
Μακάρι να ήταν όλα μα όλα διαφορετικά και να μπορούσα να ήμουν εκεί μαζί σου, στο τελευταίο αντίο του παππού σου, εκεί.
Όμως ήρθαν όλα ανάποδα και αν ήμουν κακός άνθρωπος και δεν συγχωρούσα θα σου έλεγα ότι άρχισε ο Θεός να σας δίνει πόνο όπως μου δώσατε..
Δεν θα το πω όμως γιατί είμαι αυτή που είμαι και με ξέρεις καλά ότι πάντα συγχωράω πάντα και τους πάντες..
Πέρασαν οι γιορτές και δεν ενδιαφέρθηκες.
Δεν έστειλες ένα μήνυμα, μια λέξη..
…ήρθες όμως στο club… σου είχα πει ότι θα έφευγα και αν ήθελες να πας να πας αλλά σου τόνισα ότι το Σάββατο θα επέστρεφα, λες και σου είπα έλα όταν θα πάω εγώ… όμως το ένοιωθα ότι θα ήσουν εκεί.. σε ξέρω καλά ποια δεν το έκανες για κανένα άλλο λόγο αλλά για πίκα δική μου.. ήρθες για να μου δήξεις ότι δεν σε νοιάζει που είμαι εκεί αλλά ούτε φοβάσαι τίποτα.. ήμουν εκεί το ίδιο κι εσύ..
Σε αγνόησα, εξάλλου αυτή ήταν η συμφωνία μας.
Αυτό ζήτησες αυτό έκανα.
Είπες την τελευταία φορά πως εγώ ασχολούμαι μαζί σου και ότι δεν μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου.
Ναι είναι αλήθεια και έκανα, προσπάθησα να κάνω τα πάντα να μην δείξω ότι αυτό ήταν αλήθεια και ότι ακόμη σε αγαπώ και μου λείπεις.
Γύρισα και την δική μου πλάτη.. ο τρόπος του λέγειν.
Εγώ έβλεπα παντού όπως πάντα λες και δεν ήσουν εκεί, λες και δεν υπήρχες…
Μέσα μου καιγόμουν, αλλά έπρεπε να σε αγνοήσω και να σου δείξω ότι δεν σε θέλω, δεν με νοιάζεις, ότι σε ξέχασα και προχώρησα, ήθελα απλά να σε κάνω να πιστέψεις ότι μέσα μου δεν υπάρχεις πουθενά…
Άρχισα να πίνω και να ζω σε άλλο κόσμο.. μόνο έτσι θα το κατάφερνα αυτό όλο.
…και ο στόχος μου πέτυχε…
Όλοι μου οι φίλοι ήταν εκεί, δίπλα μου, χορεύαμε, με αγκάλιαζαν και με φιλούσαν για το καλωσόρισμα του νέου χρόνου.. με φίλησε και ο barman που δεν πίστευες ότι του αρέσω και μου αρέσει…
Όλα γύρισαν… το ίδιο και εσύ.
Τώρα γύρισες και με έβλεπες, εγώ ξέχασα ότι ήσουν εκεί..
Αλήθεια ξέχασα αλλά όταν ήθελα toilet σε είδα.. δεν μπόρεσα να μην σου μιλήσω..
Είπα «γεια» αλλά με έσπρωξες και απείλησες ότι αν δεν φύγω θα με χτυπούσες..
Ήμουνα πάνω στα ποτά μου.. με άναψες εκείνη την ώρα και σου ξεστόμισα κουβέντα που προσπαθώ να ξεχάσω… «πίνε για τα μωρά σου» σου έσβησα και το τσιγάρο στο σβέρκο και έφυγα … συνέχισα το ξεφάντωμα και το γλέντι λες και δεν έγινε τίποτα…
Τελείωσε η νύχτα αλλά είδες πολλά!
Τόσα πολλά που με αποκάλεσες πουτάνα και ότι πηδιέμαι με όλους..
Σε υπερευχαριστώ.
Πληγώθηκα που το είπες όμως κοίτα ποιο βαθιά, για να το πεις άρα όλο το βράδυ με έβλεπες.. μου άρεσε αυτό γιατί είδα ότι ακόμη σε νοιάζει…
Όπως νοιάζομαι και εγώ.
Φύγαμε και όλα όμορφα…
Πήγα σπίτι, περήφανη για μένα.. είχα σώσει ένα αγόρι σε τροχαίο και ένοιωθα φόβο αλλά και χαρά που κατάφερα να σώσω ένα άνθρωπο, ενώ πριν πλήγωσα κάποιον άλλο.. κάποιο που μου έκανε την καρδιά κομμάτια και όμως μετάνιωσα γιατί εγώ είμαι άνθρωπος που συγχωρεί και όχι που τιμωρεί.
Ξύπνησα και όλα ήταν όμορφα..
Άκουγα όλο καλά λόγια και ευχαριστώ από την οικογένεια του παιδιού..
Μου έκαναν και το τραπέζι και όλα.. ένοιωθα πολύ όμορφα..
Πρωινό..
Δευτέρα..
Με πήρε ο πατέρας σου και άρχισε της φωνές…
- γιατί να σε κάψω
- γιατί να έρθω να σου μιλήσω
- γιατί να σε βρίσω
- γιατί να σε ενοχλώ
- γιατί να σου φτύσω
όλο γιατί και γιατί… μόνο τα δικά μου του είπες, τα δικά σου όχι.
Άσε που συνωμότησες με τον δήθεν φίλο σου και είπατε ψέματα.. και τι ψέμα ..
«πήρε κάποιος τον Χαμπή και του είπε να απομακρυνθεί από τον Μιχάλη για να μην φάει ξύλο γιατί έβαλες να δείρουν τον Μιχάλη»
Δες τι είπε ο μπαμπάς σου.. τι είπατε του καημένου του ανθρώπου..
Τελικά δες ποιος είναι ο ανώριμος και το καλύτερο;
Πέθανε ο παππούς σου και αντί να σταθείτε γερή απέναντι στους ανθρώπους σας ασχολείστε μαζί μου από το πρωί…
Άρχισα και εγώ να φωνάζω και να λέω πολλά, όχι που δεν έπρεπε αλλά σε άνθρωπο που δεν έφταιγε.
Είπε πως δεν θα ξανά μπλεχτεί μαζί μας και πάλι το έκανε.
Δεν θα μάθεις ποτέ να ξεμπερδέψεις μόνος σου έτσι που κάνει.. ποτέ!
Μου είπε πως είχες party και ήρθες στο club .. καλά ρε Μιχάλη μου, αφού είχες κράτηση γιατί δεν έμεινες εκεί και γύρευες να έρθεις να σταθείς στο bar που ήμουν εγώ;
Γιατί;
Γιατί έμεινες εκεί όλη νύχτα;
… τελείωσε!
Πάλι τα κάναμε μπουρδέλλο και ρεζιλευτήκαμε.
Αγαπιόμαστε και μπλέκουμε άλλους, μπλεκόμαστε μόνη και δεν βάζουμε ούτε τέλος ούτε μια νέα καλή αρχή.
Εγώ σε αγαπάω..
Αυτό να το ξέρεις και να το θυμάσαι πάντα..
Ξέρεις περιμένω τώρα δυο βδομάδες να περάσουν και θα ζητήσω να βρεθούμε εγώ, εσύ ο μπαμπάς σου και η ξαδέρφη μου.. να μιλήσουμε και να τα βρούμε φιλικά..
Απλά για να σταματήσω όλο αυτό το μίσος και την κακία που επικρατή γύρο μας.
Τότε θα σου πω και για το blog αυτό..
Για να μάθεις όλα αυτά που ήθελα να σου πω τόσο καιρό..

…. Ευχαριστώ που απάντησες ψες στο μήνυμα παρηγοριάς που σου έστειλα… δεν είμαι κακός άνθρωπος, είμαι απλά ένας μικρός γλυκός καθρέφτης!




Δεν υπάρχουν σχόλια: